2013. július 20., szombat

1960, Bajnoki rajt

Még régebben a magyarfutball.hu oldalon láttam egy DVSC rajzot, ahol a kapus éppen hárít. A képen 1960-61-es évszám szerepel, és bajnoki rajt tiszteletére adták ki. A világhálón aztán még párszor találkoztam ezzel a képpel, és akkor elhatároztam, hogy megszerzem. Később aztán rájöttem, hogy ez nem is olyan egyszerű dolog, hiszen azt sem tudom, hogy valójában mi ez, és azt sem, hogy hol keressem... Rászántam órákat, estéket mígnem teljesen véletlenül ráakadtam Spanyolországban(!) egy gyűjtőnél a teljes gyűjteményre. Szerencsére eladó volt, így bár borsos áron, de ketten összedobva sikerült megvásárolnunk, így ma már a kezembe is foghattam. Végre az is kiderült, hogy ez egy bélyeggyűjtemény, nem pedig gyufásdoboz, vagy gyűjtőalbumba illeszthető matrica, amikre mi asszociáltunk a gép előtt ülve, és találgatva.

Mindenesetre megérte a sok utánajárást, szép ékköve lesz az MSC Sportmúzeumának! ;)

A segítségért külön köszönet Gabikának, és a Hentes kisfiúnak!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése